Program aerobic

Antrenamentul de forţă

Antrenamentul de forţă este unul din pilonii pe care se clădeşte corpul visat, alături de regimul alimentar şi refacere. El este făcut pe baza unui program individualizat şi a unei evaluării personale.

Antrenamentul de forţă este o componentă importantă a unui program de fitness echilibrat. Acest tip de antrenament ajută la creşterea rezistenţei oaselor şi cartilagiilor, scăderea riscului accidentărilor, mărirea masei musculare, îmbunătăţirea calitativă a vieţii în general.

Antrenamentul Cardio

Aparatele cardio (biciclete, steppere, bezi de alergare etc.), prin programele existente, fortifică atât aparatul cardiovascular cât şi cel respirator.

Antrenamentul cardio îmbunătăţeşte funcţionarea şi capacitatea sistemelor respirator şi circulator, măreşte volumul sanguin, creşte capacitatea muşchilor de a produce energie pe cale aerobă şi de a metaboliza grăsimea.

Antrenamentele de Fitness Grup

Multe forme de antrenament sunt eficiente dacă sunt efectuate în cadrul unui grup, sub supravegherea unui instructor care conduce lecţia. Fie că sunteţi avansat sau începători, veţi găsi ceva care să vi se potrivească (Dance, Step, Gym Ball, Tae Bo, Tubes, Pilates, Spinning etc.).

Motivaţia, maximizarea rezultatelor, evitarea riscurilor de accidente sunt unele din avantajele acestui tip de antrenament.

Antrenamentul Personal

Pentru un program de exerciţii adaptat nevoilor tale, dar şi a te asigura că vei avea permanent pe cineva care să te motiveze să continui să faci sport, antrenorul personal este soluţia cea mai potrivită. Sunt mai multe motive pentru care să îţi angajezi un antrenor personal de fitness: eficienţă, siguranţă, motivaţie, instruire personală, supervizare, antrenamente speciale pentru cei care au probleme de sănătate, antrenamente destinate unor ramuri sportive şi nu în ultimul rând, refacerea după eventuale accidentari.

Sauna

Efectele saunei asupra sănătaţii diferă de la individ la individ. Ca şi regulă, oricine poate face saună, atâta vreme cât se simte bine. În cazul persoanelor cu probleme medicale legate de circulaţia proastă a sângelui, sau a celor aflaţi sub influenţa băuturilor alcoolice sau a medicamentelor, trebuie luate măsuri preventive. Ca şi rezultate pozitive asupra organismului enumerăm: dispariţia insomniilor, arderea caloriilor de unde rezultă pierderea în greutate, eliminarea toxinelor din organism prin transpiraţie, curăţirea tenului prin deschiderea porilor, scăderea colesterolului, influenţa pozitivă asupra fertilităţii masculine, regularizarea bătăilor inimii, activarea circulaţiei periferice, întărirea sistemul imunitar etc.

Ghid de nutritie

O nutriţie corectă înseamnă un plus de eficienţă în atingerea obiectivelor dumneavoastră.

PowerBar® vă oferă "Forţa de care aveţi nevoie pentru a învinge"! Pregătirea ideală pentru competiţii presupune şi un plan nutriţional corect. Fie că vă pregătiţi pentru un eveniment de atletism, ciclism sau pentru un triatlon, regulile de bază pentru un antrenament corect şi succesul garantat în competiţie sunt simple:

Când şi cum ar trebui să consum suplimente nutritive pentru sportivi?

[descarcă (7 MB format pdf)]